donderdag 23 mei 2019

Happy Birthday ...



Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik gemaakt heb met de Ocean View lijn van Studio Light ...



Voor de basis heb ik ticketmal StencilSL165 gebruikt. Met deze mal kan je zoveel verschillende creaties maken ...

Het designpapier dat ik gebruikt heb komt van scrapvel BasisOV284.
Het designpapier op de ronde komt uit paperpad PPOV117 en daarop heb ik de bubbeltjesstempel op geplaatst met Versafine Clair Blue Belle.


Het plaatje komt uit doosje EASYOV650.

Links bovenaan nog een strik uit jute en bedeltje.
Onderaan nog wat mos en schelpjes ...

Rechts onderaan heb ik een boodschapflesje StencilOV190 geplaatst.
Aan de linkerkant zeewier StencilOV192 en de visjes zitten ook bij deze mal.
Onder de rond heb ik in oranje stencilOV194 gezet.

De tekst komt uit stansblokOV82.  hier staan materialen in om 12 kaartjes te maken, maar na het maken van de kaartjes blijft er nog veel extra materiaal over ..


Gebruikte materialen :


   Studio Light Paper Pad Ocean View PPOV117     

Voor iedereen een gezellig dagje, liefs, Odette.


7 opmerkingen:

  1. Je geeft ons weer inspiratie, Odette!
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie materialen van SL.
    Je hebt weer een mooi kaartje bij als voorraad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf gemaakt Odette!
    Wat een schitterend lijn weer van Studio Light!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Help me Dr. Isikolo te vieren voor zijn grote hulp. Ik ben een van die mensen die zei dat ik nooit een helderziende of een goochelaar of wat dan ook zal bellen om me met mijn problemen te helpen - het minst van al mijn liefdesproblemen, maar ik bereikte het punt waarop ik wist dat ik wat begeleiding nodig had, en ik ben zo blij dat ik deze man gevonden heb die Dr. Isikolo heette. Toen ik David bijna verloor in een van onze domme gevechten en constante ruzies (hij maakte het uit met mij), dacht ik dat ik alles had verloren. ik huil de hele dag en denk dat hij nooit meer bij me terugkomt. ik heb zoveel getuigenissen gelezen over Dr. Isikolo liefdesbetovering, hoe hij helpt om ex-minnaar terug te brengen. Ik e-mail hem snel. en krijg ook mijn man terug met zijn liefdesbetovering. En toen ik het meest wanhopig was, profiteerde hij niet van mij. Je hebt een zeer goede service geleverd aan iemand die echt in nood is. Ik weet niet hoe je het hebt gedaan, of hoe deze magie werkt, maar alles wat ik weet is, HET WERKT en mijn man keerde terug naar mij binnen 48 uur zoals hij me beloofde !! David, mijn man en ik zijn gelukkig weer samen en ik zal Dr. Isikolo altijd dankbaar zijn. email hem voor alle soorten hulp is zeer capabel en betrouwbaar voor hulp isikolosolutionhome@gmail.com of je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God zegene Spirituele Dr. Moon voor het helpen van mij om liefde te krijgen en om mijn man terug in mijn leven te krijgen. Broeders, mijn leven heeft lange tijd liefde ondergaan, ik heb zoveel manieren geprobeerd, maar ik weet dat het lijkt te werken. Maar ik had op 25 januari 2021 contact met een Spirituele Dr Moon, van wie ik zoveel mensen zag getuigen over hoe ze allemaal werden geholpen van hun liefdesleven en man en vrouw terug in hun leven, door deze Spirituele Dr Moon. Dus op 26 januari 2021 legde ik hem mijn hele probleem uit en hij beloofde mijn man weer in mijn leven te krijgen. Dus ik gaf hem alle voordelen van twijfel, en zie, hij bereidde de liefdesbetovering voor, en op 30 januari 2021 stuurde hij die naar mij in mijn land. En mijn man kwam op 5 februari 2021 bij mij thuis, ik ben er trots op te kunnen zeggen dat mijn man nu thuis is bij mij en mijn kinderen, en dat ons leven weer normaal is geworden. Dus voor het geval je daarbuiten lijdt aan het terugkrijgen van je liefde en je iemand nodig hebt die van je houdt. ik wil je vertellen om snel contact op te nemen met: Dr Spiritual Moon Zijn e-mail: arthurmoon01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. God zegene Spirituele Dr. Moon voor het helpen van mij om liefde te krijgen en om mijn man terug in mijn leven te krijgen. Broeders, mijn leven heeft lange tijd liefde ondergaan, ik heb zoveel manieren geprobeerd, maar ik weet dat het lijkt te werken. Maar ik had op 25 januari 2021 contact met een Spirituele Dr Moon, van wie ik zoveel mensen zag getuigen over hoe ze allemaal werden geholpen van hun liefdesleven en man en vrouw terug in hun leven, door deze Spirituele Dr Moon. Dus op 26 januari 2021 legde ik hem mijn hele probleem uit en hij beloofde mijn man weer in mijn leven te krijgen. Dus ik gaf hem alle voordelen van twijfel, en zie, hij bereidde de liefdesbetovering voor, en op 30 januari 2021 stuurde hij die naar mij in mijn land. En mijn man kwam op 5 februari 2021 bij mij thuis, ik ben er trots op te kunnen zeggen dat mijn man nu thuis is bij mij en mijn kinderen, en dat ons leven weer normaal is geworden. Dus voor het geval je daarbuiten lijdt aan het terugkrijgen van je liefde en je iemand nodig hebt die van je houdt. ik wil je vertellen om snel contact op te nemen met: Dr Spiritual Moon Zijn e-mail: arthurmoon01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.