donderdag 16 mei 2019

Happy Birthday ...


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een hartjeskaartje gemaakt met allemaal mooie materialen van Studio Light.


Ik heb de ticketmal StencilSL166 gebruikt.
Deze 2x uitgestanst uit craft en lichtblauw kaartkarton.
Op het kleinste hartje heb ik met één van de allernieuwste clingstamps die bijna in de winkels gaat liggen de bloem gemaakt ClingSL09. Voor het inkleuren heb ik de light markers van Studio Light gebruikt.
De tekst heb ik gemaakt met een tekstmalletje ... er komen heel binnenkort heel veel tekststencils uit.
Ik heb eentje gebruikt van StencilSL187.


Voor de binnenkant van het kaartje heb ik de cling stamp van de vlinder gebruikt, eveneens ingekleurd met Studio Light markers ClingSL08.
De tekst komt van StencilSL186.


Verder nog wat blauwe plakparels toegevoegd ...


Voor het bovenste hartje heb ik de Essentials stamp & die cut BasicSDC21 van het parapluutje gebruikt. Het wolkje en parapluutje eerst gemaakt met stempelinkt en embossingpoeder
De hartjes heb ik rechtstreeks op het designpapier gestempeld.
De tekst zit bij hetzelfde setje, zo handig omdat er snijmalletjes bijzitten.
Het designpapier komt uit de nieuwe paperpad van de Ocean View lijn PPOV118.

Gebruikte materialen :

       

Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. WAUW Odette, wat heb je dit onwijs gaaf gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de hartjes. Mooi gedecoreerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een erg mooi hartje!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi ! Het is net of je voor de bloem en vlinder een plaatje hebt gebruikt!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.