maandag 1 april 2019

Gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Van Creatief Art kreeg ik de vraag of ik hun nieuwe parel pasta wou uittesten ...
Natuurlijk wou ik dat heel graag doen  ... 


Het design papier van dit kaartje komt uit een paperpad van Lemon Craft.
Het plaatje is van Sita Van Gelderen .
Bij het vlindertje heb ik eveneens parelpasta gebruikt ... mooi toch ...



Hier zie je de parel pasta die ik rond het plaatje gezet heb. Er zijn 13 verschillende mooie kleurtjes beschikbaar. Hij werkt heel fijn en is tamelijk snel droog. Na het drogen blijft er ook een mooie glans achter. Ik ben fan want hij werkt prima !


Dut is de binnenkant van het kaartje. De labeltjes heb ik gemaakt met een pons van Vaessen.

Ik heb de volgende kleurtjes parel pasta gebruikt :



Deze kan je hier vinden http://webshop.creatiefart.be/nl/nieuwste-producten/

Ik wens voor iedereen een prettig dagje, liefs, Odette.

10 opmerkingen:

  1. Oooh...weer zo'n mooi kaartje !
    Het openklappen van de ronde voorkant is leuk.
    En de kleur van de blauwe parel pasta is alvast heel mooi en dat het niet te lang moet drogen zou mij goed van pas komen want ik heb geen geduld en verknoei soms wel eens iets.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Ja deze is snel droog. Ik heb eerst het ronde kaartje met parels gemaakt en daarna de binnenkant van het kaartje. Toen debinnenkant klaar was, waren de parels droog en ik vind ook dat ze fijntjes werken ... zie de vlinder.
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  2. prachtige kaart Odette. heel mooi samengesteld. leuke details. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een pareltje ( ;p) deze kaart Odette. Mooie pareltjes heb je gemaakt en de opbouw en uitwerking van deze kaart is zó mooi. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je bezoekje en je leuke reactie Miranda.
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  4. Mooie kaart Odette, ik kreeg ook zo'n berichtje om de parels te testen, maar heb er verder niks meer over gehoord, ik heb ook wel eens parelpennen gebuikt
    dat werd een grote smeerboel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans ... ja in tegenstelling tot de parel pennen die ik vroeger gebruikte vind ik deze wel super en snel drogend. Ik ben begonnen met het ronde kaartje te maken met de parels erop en tegen dat de rest van het kaartje klaar s waren de pareltjes droog.
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  5. Schitterend Odette!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.