donderdag 14 februari 2019

Album


Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik nog een creatie getoond heb. De reden daarvan is dat het ik ziek geweest ben ... met griep ...
Ik ben echt heel erg ziek geweest en heb bijna een hele week in bed gelegen met hele erge koorts.
Maar gelukkig gaat het nu terug de goede kant op.
Dit album had ik reeds gemaakt voor ik ziek werd.
Er was een tijdje geleden een online workshop gegeven door Marga Dounen waar wij de kaft en tabbladen van een album gemaakt hebben ... dit stond al zo heel lang op mijn to doo lijst dus heb ik toen mee gedaan en dit is het resultaat.

Het designpapier dat ik gebruikt heb komen van de laatste nieuwe Ultimate Scrap Collection en ik vind deze zo mooi ... 


Verder heb ik gebruik gemaakt van verschillende nieuwe producten van de Create Happiness, Denim Saturdays, Essentials ... om het album aan te kleden ...


Hier een video met een impressie van het album ...




Ik heb er vele uurtjes zoet mee geweest maar ik heb genoten van het maken ervan ...


Liefs, Odette.

8 opmerkingen:

  1. prachtig boekje geworden! ik ben ook nog steeds bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig project, staat ook op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh wat een prachtig boek is dit zeg! Dat heeft zeker erg veel liefdevolle uurtjes gekost dek ik maar dan heb je ook wel ietsecht unieks!
    Mooie vintage papier keuze met hele gave roze accentjes, daar hooikoorts ook helemaal van!
    Griep grijpt inderdaad in alle varianten om zich heen. Vorige week 7 vande 29 leerlingen ziek...wel een stuk rustger meteen dat is het enige voordeel.
    Hopelijk kun je nu lekker genieten van het lente zonnetje buiten.
    Lieve groet,
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee zeg wat een foutjes zo midden op de dag sorry!
    Mijn toetsenbordje heeft de neiging alle woorden aan elkaar te rijgen zonder spatie en er meteen en ander woord vante maken heel vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! Ja een album kost zoveel tijd.
    Fijn dat het weer ietsjes beter met je gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi album Odette, weer een verslaving erbij denk ik, was tenminste hier het geval, zo leuk ook om te doen, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie video van je prachtig album !! Daar moet je véél geduld voor hebben en ook het talent om mooie combinaties te maken maar we weten dat jij daar juist zo goed in bent !
    Proficiat en groetjes,
    Els



    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.