dinsdag 29 januari 2019

Happiness...


Hallo allemaal,

Met de Denim  Saturdays van Studio Light heb ik dit kaartje gemaakt.


Voor de basis heb ik kaartkarton gebruikt van 30 x 15 cm. Dit gerild op 8 - 10 - 20 en 22 cm.
Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit PPDEN103.
Tussen het kaartkarton en designpapier heb ik de kantmal StencilDEN139 gezet. Ik heb deze doormidden geknipt.


In het midden van het kaartje heb ik een stempeltje van de kantoenbloem STAMPDEN327 ingekleurd en uitgeknipt.
Bovenop de bloem heb ik een jeanszakje StencilDEN137 geplaatst. en boven- en onderaan nog een hoekje StencilSL145.



Voor de aankleding van het kaartje heb ik spulletjes gebruikt uit doosje EASYDEN645.
Onder het bloemetje nog een pijl StencilSL144.


Aan de linkerkant heb ik een koordje met strikje gezet. en de tekst heb ik gebogen over een pijl StencilSL142 geplaatst. De hoekjes komen uit et malletje met pijl van aan de andere zijde.

Gebruikte materialen :

Studio Light - Paper Pad 15x15- Denim Saturdays nr. 103 Studio Light - Cutting and Embossing Die - Denim Saturdays nr. 139 Studio Light - Stamp - Denim Saturdays nr. 327 Studio Light - Clutting and Embossing Die - Denim Saturdays nr. 137 Studio Light - Die Cut Paper Set - Denim Saturdays nr. 645 Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.145 Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.144 Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.142

Voor iedereen een gezellig dagje, liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. heel erg leuk kaartje, en de stempel van de katoenbloem is zooooooooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Odette,
    Wat een prachtige kantmal is dat zeg!
    Heel fijntjes en het is net of je een stukje kant gebruikt hebt. Ook de katoenbollen stempel vind ik super mooi.
    Je hebt er een stoere kaart meegemaakt.
    Hoe is het met je kleindochter, is ze weer helemaal opgeknapt?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie grote kaart waar je veel op kwijt kan.
    En de bloemetjes (prachtige stempel)moeten niet altijd in een vaasje, leuk zo met dat zakje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.