donderdag 6 december 2018

Joy to te world ...



Hallo allemaal,

Zijn jullie ook allemaal druk bezig met de kerstkaartjes ? Ik blijf maar door gaan ... heb nog zoveel ideetjes ...


Voor dit kaartje heb terug een van mijn favoriete ticketmallen gebruikt StencilSL115.
Ik heb wit cardstock gesneden van 27 x 22 cm. Dit in het midden gevouwen  en dan heb ik de mal net boven de bovenste vouw geplaatst zodat ik een dubbel kaartje kreeg.
Daarna 2 rillijntjes van 0,5 cm gemaakt langs iedere kant van de vouwlijn.


Met de grootste mal van het binnengedeelte heb ik een rechthoekige opening gemaakt en langs de achterzijde sterfolie geplaatst.  Deze vind ik zo leuk om te gebruiken ... 
Ik heb een tealichtje op batterijtjes tussen het kaartje geplaatst en dit geeft zo een super mooi effect.




Op de binnenzijde heb ik design papier geplaatst uit paperbloc Winter Days PPWD99



Bovenaan heb ik de prachtige randmal StencilWD114 gezet.


Achter de sterfolie heb ik een deel van de sterrenmal StencilWT105


Voor de folie heb ik uit glitterfoam de kerstbomenrand StencilWT106 gezet
Voor de kerstbomen heb ik het hertje (clearstamp StampSL299) gezet.



Het designpapier van de zijkantjes komt uit paperpad PPSL93 en de versiering die ik gebruikt heb uit stansbloc Winter Days STANSBLOKWD73.

Gebruikte materialen :

  Afbeeldingsresultaat voor StencilSL115 Studio Light - Star Foil - size 18x18 cm (5 in 1 bag)  Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT106 Studio Light Clearstempel A7 Essentials nr 299 STAMPSL299 (07-18)  Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD114 Studio Light - Paperpad A6 - nr. 93 Studio Light - Stansblok A4 - Winter Days 73


Liefs, Odette.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Odette! Leuk dat lichtje erin. Ik ga ook nog een poosje door met kerstkaarten maken, dan heb ik er alvast voor volgend jaar.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn veel SL materialen in deze mooie kaart verwerkt. Met de ticketmal is het altijd een succes en het lichtje erachter maakt het nog mooier en gezelliger !
    Ik maak ook nog kerstkaarten hoor. Denk dat het na de feestdagen wel vanzelf zal minderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.