donderdag 8 november 2018

X-MAS ...



Hallo allemaal,

Toen ik de nieuwe mal van de nieuwe Industrial3.0 lijn zag was ik helemaal blij met de mal van het klembord ... met de 2de en 3de maat van deze mal heb ik dit kaartje gemaakt (deze hebben zo een mooi geschulpt randje) in combinatie met de Winter Days ... zo zie je maar dat de lijnen onderling perfect combineerbaar zijn ...



Ik ben begonnen met craft papier uit te snijden (24 x 15 cm). Dan heb ik de 2de maat genomen van het klembord STENCILIN133 en deze heb ik uit gebroken wit cardstock uitgesneden. De randjes heb ik beïnkt.
Voor de kleinste maat heb ik design papier gebruikt uit paperpad PPWD100.
De randjes hiervan heb ik bewerkt met crackle paint.


Het plaatje dat ik gebruikt heb is van een uitdruk stansvel EASYWD641.
Onder het plaatje heb ik de doily van de nieuwe INDUSTRIAL 3.0 lijn gebruikt, de randjes eveneens bewerkt met cracklepaint.



Het labeltje met X-mas is STENCILWD113 en boven het labeltje heb ik een strikje geplaatst.
Dit is een clearstamp die bij de prachtige kerstballen hoort STAMPSL322. Ik heb het beïnkt met versamark en daar bovenop embossingpoeder en uitgeknipt.



 Van de mal van kersttak en denappels STENCILWD110 heb ik alleen de tak gebruikt, en daar bovenop een bloemetje van de INDUSTRIAL3.0 STENCILIN127.

En klaar is mijn kaartje ...

Gebruikte materialen :

Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN133  Studio Light - Winter Days - Paperpad 15 x 15 cm - PPWD100 Studio Light - Winter Days - Stansvel EASYWD641 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN131 Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD113 Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD110 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN127

11 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Odette!..leuk hoe je de mallen heb gecombineerd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Odette, er is zoveel moois op te zien...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofkont ben jij toch dat jij in t designteam van studio light mag zitten. Want wat brengen ze leuke dingen uit de laatste tijd. Zo leuk allemaal bij elkaar. Heb vorige week deze paperpad ook gekocht en stond mij te vergapen bij de mooie stempels op de Kreadoe. Ff sparen nog :) Deze kaart is ook weer een echt "Odettekaartje". Toppertje ben je. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt wel ben zo blij dat ik bij dat super toffe team mag horen ... en de produkten van Studio Light zijn reuze leuk om mee te werken. Dank je wel voor het compliment.

      Verwijderen
  4. Hoi Odette, prachtige kaart heb je gemaakt met de leuke SL materialen, ik heb de tandwielen stans vandaag ook ontvangen, heel mooi en fijntjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jazeker, veel mooie materialen van SL. Jij weet er altijd een verrassend mooie kaart mee te maken.Deze is ook weer top hoor !!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klembord-stencil ligt hier ook te wachten Odette. Ik vond hem meteen gaaf. Leuk zoals jij hem op deze manier gebruikt hebt, dat kan natuurlijk ook. Een mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het :)
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.