dinsdag 27 november 2018

Het sneeuwt ...


                    Hallo allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor jullie bezoekjes en complimentjes, deze worden telkens met heel veel plezier gelezen ....

Op de fb- groep van Vintage and More loopt momenteel een hele leuke challenge met als thema ' gebruik een ster/sterren op je vintage creatie'.
Dit is mijn inspiratie voor deze leuke challenge ...


Voor deze creatie ben ik in mijn restjes voorraad gaan snuffelen en met allemaal restjes van verschillende lijnen heb ik dit bord gemaakt.

Ik ben begonnen met het bord te bewerken met gesso en daarna heb ik de rand bewerkt met STAMPSL243.
Nog enkele kantjes langs de randje gezet en natuurlijk ook sterretjes geplaatst.

Mee doen met deze leuke challenge kan nog tot 30 november 18 u.

Liefs, Odette.


4 opmerkingen:

  1. Oh jààààà......een schitterend werkstuk !
    Mooi geheel, alles past goed bij elkaar al is het van restjes.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ook nog even een reactie op deze schitterende creatie!
    Echt zo mooi wat hier allemaal op te zien is, hoe krijg je het allemaal steeds weer zo mooi bedacht, bijelkaar gezocht en uitgevoerd echt FANTASTISCH!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan dit werkstukje!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.