vrijdag 28 september 2018

Vintage label ...



Hallo allemaal,

Op de fb- groep van Vintage and More loopt momenteel een hele leuke challenge met als thema : 'Maak een label' in vintagestijl.
Dit is mijn inspiratie label geworden ....


Voor de basis van het kaartje heb ik een Dutch Doobadoomal gebruikt ... Deze uitgesneden in 3 maten en de randjes heb ik ruw gemaakt.
Bovenaan een slee met rendiertjes die ik bewerkt heb met Crackle Paint. Ook de lantaarn en hekje heb ik daarmee bewerkt.
Achter het hekje staan 2 hertjes lekker te genieten van het winters landschap.
Onder het plaatje heb ik een stukje ribbelkarton en een doily geplaatst.
Het labeltje verder afgewerkt met pareltjes en bloemen ...

Mee doen met deze leuke challenge kan nog t/m 30 september 18.00 uur.
Als je nog geen lid bent en je houdt van Vintagekaartjes kan je je aanmelden bij Vintage and More.

Liefs, Odette.

2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kerst label,heeft echt het sfeertje van een winterse dag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een topkaart/label hoor !!
    De kleuren zijn prachtig, je gaat vast heel hoog scoren voor de challenge.
    Succes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.