donderdag 24 mei 2018

Take me to the ocean ...

Hallo allemaal,
 
Wat is de 'Memories of Summer' van Studio Light toch een fantastisch mooie lijn ... vrolijk van kleur en zo leuk om een kaartje mee te maken ...
 
 
Voor de basis van het kaartje heb ik 1 van de twee basismallen STENCILMS90 gekozen. Deze gemaakt in wit en groen en voor het design papier heb ik gekozen voor BASISMS260, dit is prachtig dubbelzijdig papier.
Onder het plaatje EASYMS619 heb ik de prachtig doily STENCILMS84 geplaatst.
Bovenaan een banner STENCILMS88 geplaatst, die ik wat bol gezet heb. De tekst is van EASYMS624.Boveaan nog een strikje van scrappersfloss en pareltje.
 
 
Onderaan heb ik een bloem STENCILMS86 gemaakt van vellum en bewerkt met embossingpoeder
gezet. De blaadjes komen van bij de bloemenstencil 3D flowers STENCILSL94
 

Ook de flip plops  STENCILMS87 staan perfect bij dit kaartje en wat zijn ze leuk ...
 

 Dit is de binnenkant van het kaartje. Ik heb wit kaartkarton dubbel gevouwen en de mal zodanig op het karton gelegd dat het kaartje in het midden niet doorgesneden wordt ...
 

De labels heb ik gemaakt met clearstamps STAMPSMS29. Deze vind ik ok heel erg mooi ...
De banner hoort bij STENCILMS88 en voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van uitdrukvel EASYMS619.
 
Gebruikte materialen :
 
 
 Studio Light - Memories of Summer - Cutting and Embossing Die - nr.90 Studio Light - Memories of Summer - Basisvel A4 BASISMS260 Studio Light - Memories of Summer - Stansvel EASYMS619 Studio Light - Memories of Summer - Cutting and Embossing Die - nr.84 Studio Light - Memories of Summer - Cutting and Embossing Die - nr.86 Studio Light Embossing Die Cut Stencil M. of Sum. nr 87 STENCILMS87 108x87mm (05-18)Studio Light - Memories of Summer - Cutting and Embossing Die - nr.88 Studio Light - Memories of Summer - Stansvel EASYMS624 Studio Light - Memories of Summer - Clearstamp - STAMPMS291Studio Light - Stansmal - 3D Flowers nr.94
 
Ik heb ervan genoten om dit kaartje te maken ... Liefs, Odette.
 
 
 

 
 
 


 


 
 


 
 

 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Je hebt van de mooie materialen weer een heel mooie kaart gemaakt Odette !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je post goed Geleen en alle foto's mooi vergroot zodat ik het goed kon bekijken want wat is dit een prachtige creatie!
    De kleuren zijn inderdaad zo mooi bij elkaar en die doily wat is die prachtig!
    De slippertjes en de stempels aan de binnenkant zijn ook zo leuk.
    De vellum bloem is echt de kers op de taart!
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maak prachtige kaarten Odette, heb even terug gekeken, maar het is altijd genieten bij je! Wat heeft Studio Light mooie stansen gekregen hè!
    Alvast een fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.