zondag 13 november 2016

Beterschap

Hallo allemaal,

Gisterenavond zag ik plots op fb dat er bij Noor Design een sketch it challenge was ... Jolanda  was al een tijdje bezig maar ... papier genomen en ik heb nog mee gedaan en vind het een prachtig modelletje ...



Ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt. De basis is craft met wit cardstock.
De materialen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Noor Design.
Het DP komt uit een paperbloc van Noor Design (6011/308), rechthoekige malletje (6002/356),
De randmal bovenaan (6002/357), randmal op de banner (6002/366), takje onder de bloemetjes (6003/61), beterschap (6002/412) , plaatje is van Syta Vangelderen.
 
Voor iedereen een gezellige zondag, liefs, Odette.

 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Wauw wat kan jij toch super mooie kaartjes maken.
    Fijne zondag en groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG is dit beterschapskaartje Odette....wat een mooie stansjes allemaal gebruikt....een ware beauty is het geworden...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie sketch. En je hebt er een prachtig beterschapskaartje van gemaakt. Een heel mooi geheel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk om dan gezellig mee te gaan doen Odette. Het is een plaatje en beterschapskaartjes zijn ook altijd handig om op voorraad te hebben vind ik. Heel sierlijk met de verschillende stansen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super de super mooi Odette!! Helemaal top gemaakt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Odette,Zag je kaart al op face book vind hem superleuk!!
    Je hebt er iets moois van gemaakt...heb gisteravond wel meegekeken maar had de puf niet meer om mee te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Odette !!
    Wie dit kaartje krijgt knapt er vast en zeker van op .
    Mooie materialen heb je gebruikt mooi combi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een prachtig model maar dat is jouw uitwerking ervan ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat een leuke uitdaging
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, jouw uitwerking van deze sketch vind ik bijzonder mooi!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Odette wat ben jij lekker bezig zeg .... hele mooie kaart met zoveel prachtige accentjes erop verwerkt !
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tof beterschapskaartje! heel mooi gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh Odette, wat een beauty...
    Ik blijf ernaar kijken, alles is zo compleet.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige afbeelding met de daarbij passende roosjes!
    Ook je vorige kaartjes die ik gemist heb zijn weer schitterend.
    Ik heb ze allemaal met veel plezier en bewondering bekeken.

    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Odette. Ik ben nu ook volger van jou prachtige blog.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is dit!
    De vintage rand mallen wil ik ook nog eens kopen als ik ze nog ergens te pakken kan krijgen, maakt het meteen mooi vintage.
    De kleine roosjes passen qua kleur perfect er bij.
    Een top creatie!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.