zondag 14 december 2014

Kerst groetjes xxx

Hallo allemaal,

Hier ben ik terug met een volgend kerstkaartje ... deze keer is het een label geworden .. dat was nl. de opdracht voor de challenge bij Marianne Design.



Als basis heb ik de labelmal LR 0334 gebruikt, die heb ik bevestigd op geel cardstock.
Voor de binnenkant van de mal heb ik scrap gebruikt uit een pretty papers bloc winter PK9100.
Het plaatje is van een  Vintage Christmas vel VK 9529. Verder bovenaan de denappels LR 0286 en een strik LR 0326.
De poinsetta LR 0142 en LR 0122 met een parel in. Onder de bloem en kerststempel EC 0151 heb ik
de mal LR 0192 bevestigd.

Met dit kaartje wil ik graag deelnemen aan de challenge bij http://mariannedesign.blogspot.nl/

Een prettige avond, Odette.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Odette. Wat is dit een prachtige kleurencombi heel mooi dit label. Ik heb de mal niet maar zie er fantasie creaties mee. Leuk afgewerkt je kaart. Geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig label Odette. De kleurencombinatie is haast koninklijk zo mooi. Ik vind hem prachtig, succes met de challenge...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een mooie mal Odette en ik vind je label
    heel erg mooi....die kleuren zijn prachtig bij elkaar!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh...deze is mooi in deze kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Odette! Leuk hoe je die rand van het plaatje hebt afgewerkt. Ik vraag mij steeds af hoe je dit eigenlijk doet (het 'vintage' maken :) ). Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik gebruik een inktapplicator (Nellie Snellen) met een foampadje op en als inkt gebruik ik distress Vintage photo. Langs de randjes van buiten naar binnen toe ...

      Verwijderen
  6. Hoi Odette,
    wat heb je een prachtige tag gemaakt, mooie kleurencombi en de strik met extra's is heel erg leuk !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden !!!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Odette, Super leuke label. en dat plaatje ken ik...zit ook ergens in mijn collectie knipvellen. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Odette wat heb je dit mooi gemaakt! Heerlijke kleuren combinatie :) Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal (Ask)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke label heb je gemaakt Odette, heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een label met klasse !!
    Héél mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Odette,
    wauww in één woord prachtig is je label
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er een prachtige label van gemaakt Odette.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende label, Odette. Gave mal heb je gebruikt en mooie kleuren en een lief plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend odette wat een mooie kaart

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi label, mooie kleuren bij elkaar! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie label , super kleuren
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een heel mooi label gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.