donderdag 1 mei 2014

Hallo allemaal, dank jullie wel voor jullie bezoekjes en reactie's op mijn vorige kaartjes.

Vandaag ga ik enkele geboortekaartjes tonen.



Voor dit kaartje heb ik volgende malletjes gebruikt lr0242 - lr0201 -  lr0293 - lr0299.
Verder afgewerkt met pareltjes. Het plaatje heb ik van internet gehaald.

                                                                   **********



Voor dit kaartje heb ik scrappapier gebruikt uit een boekje van Prima Marketing.

                                                                 **********

 
Bij dit kaartje heb ik een embossingmal gebuikt met vlindertjes. De ronde stans is van MD (lr0130) De tekst heb ik gemaakt met Word.
Het kaartje verder afgewerkt met bloemetjes en een strikje
 
 
 
Zo dat zijn de kaartjes voor deze keer.
Vooriedereen een leuk dagje nog !



 

2 opmerkingen:

  1. Odette, wat een ontzettend mooi kaarten.. Ik vind ze super.. Zo lief zijn ze.. mijn complimenten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Odette,
    wauww hele mooi babykaarten
    zoals Jolanda zei
    ontzettend mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.