vrijdag 23 mei 2014

For you

                                 

 
Hallo lieve bloggers,
 
Vooreerst dank jullie wel voor de fijne reacties op mijn doosje, tof om te lezen ....
 
Dit kaartje stond al een tijdje op mijn to do lijstje ...
 
Gebruikte materialen  :
Hartjesrand (6002/0253) - hoera (6002/0297) -
vlindertjes (6002/0322) - label (6002/0146)
van Joy.
De roos is van MD (lr0295)
Tekststempel op label is een clearstempel van Joy (6410/0029)

 
Tekststempel is van Nicole Verkooyen gemat op een malletje van Nellie Snellen (MFD063)
 
Wat vinden jullie van dit kaartje ?
 
Een prettige namiddag, Odette.
 

 
 

                                             

 


4 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje
    zou ik ook nog wel een keertje willen maken
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Odette,
    prachtig is hij je kaart
    heel mooi model en supper opgewerkt
    heel mooi!!
    ook je blog is supper mooi !
    fijn weekend
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Odette.. en wat een top modelletje zeg.. erg mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bravo Odette, dit is de prachtige kaart die ik vandaag mocht ontvangen voor mijn verjaardag. Leuk met die 2 verstopte labels.
    Bedankt dat je aan mij dacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.