maandag 3 maart 2014

Hallo allemaal,
Dank jullie wel voor de fijne reactie's op mijn vorige kaartjes.
Mireille bedankt voor het volgen van mijn blog.

Dit weekend heb ik 2 trapkaartjes gemaakt.

Het scrappapier komt uit een boekje van Action.
Bij dit kaartje heb ik volgende mallen gebruikt :
Het stansje onder het stempeltje is een MD mal (LR0116)
Op de zijkant eveneens een MD mal (LR0279)
En de hartjesmal is een Joymal (6002/0003)


Het scrappapier komt uit een boekje van Action.
Het stempeltje is ingekleurd met spectrum Noir
Het malletje op de zijkant is van Joy (6002/0066)

Het volgende kaartje is mijn werk van deze voormiddag.


 (Binnenkant)
 
Het stempeltje heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Daarna uitgesneden met Nellie's Multiframe's (MFD063)
De mal onder het bloemetje is van Joy nl. Vintage borders (6002/0163)
 
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's (is altijd leuk om te lezen).
 
Groetjes en een leuke dag nog !
 

3 opmerkingen:

  1. hallo Odette,
    wat ben jij druk in de weer geweest
    supper mooie kaartjes
    fijne avond groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes , wat ehb jij hard gewerkt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Odette

    Zo ben gelijk bij jou gaan kijken. Ik zet je bij mijn Favorieten. Wat een leuke kaarten heb jij er al op staan. Ik ga jou op de voet volgen hoor hahaha

    Warme groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.