donderdag 22 februari 2018

Enjoy your day



Goedemorgen allemaal,
 
Ik blijf de Industrial 2.0 van Studio Light toch heel erg mooi vinden en super handig om mannenkaartjes mee te maken ...
 


Ik ben begonnen met de basisstans STENCILIN72 uit te stansen uit craftkarton.
De middelste maat heb uit gemaakt uit zwart kaartkarton en voor de kleinste maat heb ik design papier gebruikt uit paperpads PPIN73 en PPIN74.
Onder het plaatje EASYIN612 heb ik eenstukje golfkarton gebruikt.
Ook heb ik de rastermal STENCILIN67 gemaakt uit zwart karton.
 

 
De radertjes, pijl en vijs heb ik bewerkt met embossingpoeder.
 
Gebruikte materialen :
 
Studio Light - Industrial 2.0 - STENCILIN72  Studio Light - Industrial 2.0 - Stansvel EASYIN612 Studio Light - Industrial 2.0 - Stansvel EASYIN615 Studio Light - Industrial 2.0 - Paperpad PPIN73 Studio Light - Industrial 2.0 - Paperpad PPIN74 Studio Light - Industrial 2.0 - STENCILIN70Studio Light - Industrial 2.0 - STENCILIN71
 
Liefs, Odette.


7 opmerkingen:

  1. En alweer zo'n gave mannenkaart.
    Mooi zoals je het hebt bewerkt met embossingpoeder, geeft het nog een stoerder randje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat randje met het embossingpoeder valt mij ook op. Héél mooi, net zoals de ander gebruikte materialen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een geweldige set Odette en je mannen kaartje is weer prachtig!
    Een stoer detail is de embossingpoeder...weer toppie gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi kaart Odette en mooie materialen! En zoveel op je kaartje te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere mannenkaart Odette...zo gaaf die glimmende gears...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stoere manne creatie Odette. Super de sup leuk gemaKt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.