maandag 26 juni 2017

Gefeliciteerd ....

Hallo allemaal ...

Hier ben ik dan met een volgend kaartje, deze keer is het een patroon van de Be-challenged van fb ...


Het DP van dit kaartje is van Pion Where the Roses Grow en ik heb het kaartje sober gehouden omdat het papier op zich zo mooi is ...
Aan de rechterkant heb ik een malletje van Joy (6002/149) geplaatst met een bloemetje.
Aan de linkerkant eveneens een Joy-malletje (6002/407) met enkele blaadjes en een bloemetje.
Gefeliciteerd is een tekstmalletje van Joy (6002/442). Verder nog enkele plakpareltjes ...


Voor iedereen een gezellige week, liefs, Odette.

11 opmerkingen:

  1. Super kaartje. Dat model is ook zo mooi. Waar kan ik dat vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart het model is ook zo mooi.
    Leafs Tietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een heel mooi achtergrondpapier.
    En de tekst die er uit komt piepen is een goed idee.
    Op naar de volgende kaart hihi
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Odette..het is ook een leuk model en het papier is super
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Odette alsook het model en heel leuk papier heb je gebruikt fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Odette heel mooi papier en leuk model .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Odette

    Was effe stil vanaf deze kant....
    Nu op me gemakje gekeken bij en wowwwwwww wat een gave creatie's.
    Deze vind ik super de super door zijn kleuren en de rustige uitstraling.
    Een toppertje voor mij.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart het model is ook zo mooi.

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig elegant kaartje Odette en inderdaad het papier heeft niet meer nodig.
    Leuk modelletje.
    Ik had deze post gemist en gelukkig ga je nog niet zo snel met posten dus ik ga even naar je laatste post.
    Leuk dat je weer op mijn blog was!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.