woensdag 21 juni 2017

Een kaartje omdat ....

Hallo allemaal ...

Wat is het lang geleden dat ik nog een kaartje geplaatst heb maar ... hier ben ik dan terug van weggeweest ...

De werken in onze woning zijn een heleboel meer geworden dan ik gedacht had maar eindelijk is alles eindelijk klaar en kan ik terug lekker bezig zijn in mijn hobbykamer ... ondanks dat het hier net een sauna is ben ik toch lekker bezig geweest en heb ik er de ventilator bijgehaald ..
Vorige week was er bij Hobbyvision een leuke Scrap en Chat en eindelijk is mijn kaartje nu af ...


Het patroontje kan je dus vinden op de blog van Hobbyvision. Dit is de voorkant van het kaartje.
De bloemen zijn van Joy (6004/5), de takjes zijn eveneens van Joy (6003/47).

Dit zijn de labeltjes die in de voorkant van het kaartje zitten. Het stempeltje heb ik gekleurd met Spectrum noir, de kleine vlindertjes zijn van Joy (6002/407), verder nog een strik, bloemetje en pareltjes.

Voor het ronde kaartje heb ik een stansje van Joy gebruikt, het tekststempeltje is van Joy (6410/10) en op de zijkantjes heb ik een stempeltje van Crealies (CLBP58) gebruikt.



Dit is de achterkant van het kaartje, waar eveneens een ruimte voorzien voor een labeltje.
De tekst is een clearstamp van CraftEmotions (130501/1147).


Ik ga ook weer vanaf nu bezoekjes afleggen en kijken wat voor moois ik allemaal gemist heb ....

Liefs, Odette.

12 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi dit kaartje Odette...Prachtig modelletje..ik had die ook al voorbij zien komen...maar ben er nog niet aan toe gekomen om die te gaan maken...prachtige details heb jij erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Odette ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Odette, goed dat je bij deze hitte het wat rustiger aan kan doen.
    En je hebt weer meteen een mooie kaart gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben eigenlijk wel blij dat jij wat rustiger aan hebt gedaan want anders kon ik je blogberichten toch niet bijhouden haha.
    Je bent meteen weer goed van start gegaan wat een prachtige kaart is dit!
    Zo lief die Tilda en ook zo schitterend ingekleurd!
    Leuk dat je er zoveel in kunt stoppen, ik ga dat modelletje zeker ook eens maken.
    De ronde tag heeft een erg leuke stempel op de zijkantjes leuk effect geeft dat!
    De achterkant is ook nog een zo mooi met een mooie tekststempel!
    Ik heb voor mijn verjaardags geld een tonic Tim Holz stempelhulp aangeschaft.
    Nog geen kaart mee gemaakt maar al wel wat uitgeprobeerd...valt nog tegen hoor...het stempelt alleen in het midden perfect dus ik moet zeker nog oefenen.
    Geniet van deze tropische dagen, zo in de avond is het wel weer te hebben hier in de achtertuin.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de klussen zijn geklaard Odette! Het zal vast mooi zijn geworden maar altijd fijn als het weer klaar is hè! En toen begon het freubelen weer te kriebelen, hihi Ik heb het modelletje ook gezien bij Hobby V. maar in mijn hobbykamertje is het 34 graden, dus daar kan geen ventilator tegenop!!! Je hebt er weer een beeldige creatie van gemaakt!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Odette. Fijn dat de werkzaamheden tot een finish zijn gekomen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Odette!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitwerking heb je gemaakt Odette. Bij mij staat alles even op een laag pitje...ik lijk wel gevloerd door de warmte :(
    Leuk dat je kaart eigenlijk uit meerdere pockets bestaat. Altijd leuk om iets in te doen. Jij hebt er een mooi ingekleurde Tilda in verstopt en een leuke tekst. Dit is haast een cadeautje om te mogen ontvangen ;)
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Odette,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt,de losse labels zijn ook leuk..
    Fijn dat de verbouwing voorbij is
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Odette. Fijn dat de werkzaamheden tot een finish zijn gekomen.

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.