maandag 24 april 2017

Enjoy ....

Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik nog een kaartje geplaatst heb op mijn blog ...
Stil gezeten heb ik niet hoor maar ik ben druk bezig met communiekaartjes maken (die volgen later ...).
Voor nu wil ik graag een vintagekaartje tonen ... Op de fb groep van Vintage en more loopt er telkens zo een leuke wedstrijd en ja van vintagekaartjes hou ik nu eenmaal ...

Voor de basis van dit kaartje heb ik wit cardstock gebruikt waarvan ik de hoeken bovenaan schuin afgesneden heb.
Dan heb ik bovenaan een wit en bruin kantje geplaatst en daarbovenop een parelrandje.
De plaatjes zijn van Syta Vangelderen (170415 en 160801).
Deze heb ik uitgesneden met een mal van Spellbinders (S4-192) en op groen cardstock gezet. De randjes heb ik bewerkt met Inca Gold.
Onder de plaatjes heb ik een mal van Joy (6002/537) welke ik doormidden geknipt heb en in elke hoek een deel gelegd.
De swirls zijn van Marianne Design (LR271) en de prachtige vlinder rechts bovenaan heb ik vorige week op de Knotsgekke Kaartdagen gekocht bij Syta Vangelderen.
Verder nog een gaasje, metalen hoekje, strik en bloemetjes natuurlijk want ik vind dat deze echt niet op dit romantisch kaartje mochten ontbreken ...
 
Ik ga zeker proberen om terug regelmatig langs te komen om al jullie prachtige creatie te komen bewonderen ...
 
Liefs, Odette.
 

12 opmerkingen:

  1. Prachtig zoette. Wat een prachtige vintage labelkaart. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kabelkaart Odette !
    Mooi vlindertje en plaatjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooie labelkaart ! En ik zie al uit naar je communiekaartjes.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie label heb je weer gemaakt Odette. Het was weer gezellig om je te ontmoeten op de beurs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vintagekaart heb je gemaakt.
    Zo'n mooie kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vintage label heb je gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Odette.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie combi van plaatjes Odette en super vrouwelijk is je label geworden!
    En die vlindertjes zijn zo mooi van Syta...prachtig vintage sfeertje weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig vintagekaartje. Mooi de swirl.... ik heb ze ook maar gebruik ze te weinig. Fijn dat je bij elkaar weer inspiratie opdoet!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt,Odette.Prachtig afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.