maandag 23 november 2015

Beterschapskaartje ...

Hallo blogvriendinnen allemaal,

Bij 'We Love Vintage Challenge' is de opdracht deze keer een vintage beterschapskaart ... Leuk zo tussen de kerstkaartjes door een ander kaartje te maken. De challenge loopt nog tot  2 december.
Dit kaartje heb ik gemaakt ...


 
Voor de basis van dit kaartje heb ik 2 x wit kaartkarton genomen. Het scrapppapier heb ik bewerkt met stempels.
Onder het plaatje heb ik een mal van Noor (6002/0379) gezet.
Het lieve berenplaatje is van Sita Vangelderen en heb ik gesneden met een kartelschaar en daarna beïnkt met distress.
De swirl (LR0271) en het malletje onder de bloemetjes (LR0192) zijn van Marianne Design.
De vlindertjes ((6002/0024 en 6002/0322) zijn van Noor.
Verder nog wat plakpareltjes en bloemetjes.
 
 
 
Ik heb 1 kant van het plaatje opengelaten om er een label in te schuiven.




Het labeltje is een mal van Marianne Design ((LR0334). De tekststempel is van Mariëtte Verhees (420514F)


Met dit kaartje ga ik deelnemen aan de challenge van http://wlvc.blogspot.com/


Voor iedereen nog een gezellige avond en ik ... ga verder nu met mijn kerstkaartjes.

29 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Odette, zo lieflijk die zachte kleuren.
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje,Odette en wat een schattig berenplaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Odette wat een schatje! En de tekst op de tag is echt super :) Prachtige kleuren en zo'n lief plaatje! Als je deze kaart mag ontvangen als je ziek bent vrolijk je zeker weten een beetje op :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Odette! Een heel lief plaatje heb je hiervoor gebruikt.
    De kleurtjes zijn prachtig , mooi geheel.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Odette,
    wat heb je een supermooie kaart gemaakt, het beertje is schattig en je hebt je kaart mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG beterschapskaartje Odette, heel mooi al die leuke accentjes erop ...vooral die tag met mooie tekst erop is een prachtig detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige beterschapskaart ! Heel mooi vintagepapier en je hebt er een lief plaatje voor gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Odette Wat een geweldige kaart is dit geworden. Zo mooi gemaakt. En dan de tekst heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk met het roosje op het labeltje ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!!!!!! Wat een superlief kaartje en ik ben zo blij dat ik een kaartje tegenkom wat zonder enige twijfel is bedoeld voor een zieke.....Ik heb al 2 kaartjes moeten verwijderen en dat doe ik in principe niet zo snel maar die voldeden écht niet aan de opdracht. Jij bent een heel mooi voorbeeld van hoe het dan zou moeten. Dankjewel dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.....altijd blij om je te zien.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd is dit.
    Prachtig , Odette.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve Beterschapskaart Odette en een hele mooie tekst op je mooie label!
    Een schitterend geheel heb je ervan gemaakt! Succes met je kerstkaartjes verder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje daar wordt je zo weer beter van
    en wat een mooie tekst
    veel succes liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart en mooi plaatje met het beertje.
    Prachtig is het scrappapier. Past heel goed bij het plaatje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig mooi kaartje Odette, leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie beterschapskaart Odette, wat is dat een mooie stans van dat labeltje...Als je zo'n lief kaartje ontvangt wanneer je ziek bent doet dat toch wel goed denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een prachtige en lieve kaart gemaakt Odette, die tag is ook erg leuk geworden en wat een mooie tekst.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief en mooi kaartje, Odette! Ik zou 'm zo in de bus willen zien vallen als ik me niet lekker zou voelen! Heel mooi!

    En leuk dat je 'm speciaal hebt gemaakt voor de challenge bij WLVC! Graag weer tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met een mooie tekst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik kan er alleen nog aan toevoegen,hiervan kikker je helemaal op en zeker met deze toepasselijke tekst.Super gedaan Odette met je creatieve handen.
    Groetjes van i-Jerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie beterschapskaart, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig beterschapkaart heb je gemaakt. Met mooie kleuren details. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oups.....ik ben laat met mijn felicitaties voor deze mooie kaart, maar hier zijn ze dus nog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig mooi beterschapskaartje Odette, wat een lieve tekst staat erop het label past er super bij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend odette, wat een super mooie kaarten heb je gemaakt....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige kaart Odette!!
    Heb meteen even verder op je blog gekeken , wat een leuke kaarten maak jij.
    Ga je meteen volgen zodat ik nog vaker bij je langs kan komen .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie beterschapskaart heb je gemaakt Odette. Bedankt voor het meedoen met WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.