vrijdag 24 augustus 2018

Merry Christmas...

                                                                     

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik een blogpost verzorgen voor het Studio Light blog ...
Ik heb een kaartje en een doosje gemaakt met allemaal leuke materialen van Studio Light ...


Ik ga beginnen met het kaartje ...


Voor de basis van het kaartje heb ik een stukje cardstock gebruikt van 10,1 x 10,1 cm.



Daarna heb ik 4 x STENCILSL119 uitgesneden.



Op ieder kaartje heb ik een rillijn gezet juist na de uitsnijding.


Achter de rillijn heb ik een stukje dubbelzijdige tape gezet.



2 deeltjes heb ik langs de binnenkant gekleefd.


De andere 2 deeltjes op de onderkant van het kaartje.

Dan krijg je dit ...

Aan de binnenkant van het bovenste flapje heb ik een klein magneetje gezet en op de onderkant ook eentje ... zo kan je het kaartje nadien dicht doen.


Dan ben ik begonnen met designpapier te zetten op alle deeltjes ... zowel de buitenkant als de binnenkant.
Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit paperpad PPFF87 en ik bind het zo'n prachtig papier dat ik er zo weinig mogelijk aan toegevoegd heb.


Voor de binnenkant van het kaartje heb ik de super mooie mal van Winter Trails gebruikt. Het ronde plaatje is van EASYWT632 van Winter Trails en die vind ik super handig omdat je het kan uitdrukken en er geen snijwerk aan te pas komt ...


Van het modelletje van het kaartje heb ik ook een doosje gemaakt ...



Voor de basis van het doosje heb ik cardstock van 14 x 14 cm gebruikt.


Op 2 cm van iedere kant heb ik een rillijn gemaakt en een insnijding gemaakt.
Daarna heb ik op de hoekjes sterke dubbelzijdige tape geplaatst.

Het doosje geplooid en de hoekjes vastgekleefd.

  Dit is de achterkant van het doosje.



Daarna op dezelfde manier als voor het kaartje rillijnen en tape gezet.


Dit is dan het doosje.

Voor de afwerking heb ik design papier gebruikt van Paperpad PPSL93.
Ik heb er kaarsjes ingestopt maar je kan er ook eventueel iets lekkers instoppen ...


De tekst is van STENCILWT102.



Op de buitenkant heb ik eveneens een tekst geplaatst van STENCILWT102 en 2 ijskristallen ...



Gebruikte materialen :


Studio Light - Embossing Die Cut - Stencil Essentials nr.119 Studio Light - Ultimate Paperpad - Frozen Forest nr. 87 Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT101Studio Light - Winter Trails - Stansvel EASYWT632  Studio Light - Paperpad A6 - nr. 93 Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT102


Ik hoop dat jullie het leuk vinden ...
Liefs, Odette.



Morgen gaan wij afscheid nemen van mijn lieve vader die afgelopen maandag overleden is ...
Wij zijn dankbaar dat hij de mooie leeftijd van 94 jaar mocht hebben ...

7 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties Odette. Voor morgen heel veel sterkte toegewenst.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en doosje met deze spulletjes. Het DP heeft verder inderdaad niet veel meer nodig. Sterkte morgen, blijft toch verdrietig, ondanks de mooie leeftijd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Odette, eerst en vooral wens ik je veel sterkte toe.
    Het kaartje is heel mooi en het doosje een goed idee !
    Dikke knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Els wil je mij een bericht sturen ... ik vind jouw mailadres niet meer terug ....
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  4. Wat geweldig mooi....en een hele duidelijke uitleg Odette. Prachtig.
    Heel veel sterkte vandaag....Ik denk aan je.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.