donderdag 15 februari 2018

Spring ...


Hallo allemaal,
 
Van Studio Light zijn er nu nieuwe prachtige Stamps & Dies uitgekomen.
 
Met de bloementak en vogeltjes heb ik dit kaartje gemaakt ...



 
 
Voor de basis van het kaartje heb ik de ticketmal STENCILSL83 gebruikt.
Ik heb de grootste maat uitgesneden uit olijfgroen kaartkarton. Daarna de middelste maat uitgesneden uit crème kleurig kaartkarton.
De kleinste maat daarvoor heb ik designpapier genomen uit paperpads PPSL48 en dan mijn favoriete paperpad PPSL87.


 
Daarna heb ik de bloementak en vogeltjes BASICDC08 gestempeld, uitgesneden en ingekleurd met de Light Markers.


 
Aan de rechterkant heb ik een vlinderstempeltje BASICSDC07 geplaatst dat ik eveneens met de Light Markers ingekleurd heb.
Aan de rechterkant een labeltje BASICSDC07 en de tekst komt van BASICSDC12


 
 
Door de gaatjes van de ticketmal heb ik een lintje met een strik gemaakt !
 
Gebruikte materialen :

Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - STENCIILSL83  Paperpad Studio Light - PPSL48 Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - PPSL67 Studio Light - Basic Stamp & Die set - BASICSDC08

Studio Light - Light Marker - COMPLETE SET  Studio Light - Basic Stamp & Die set - BASICSDC07 Studio Light - Basic Stamp & Die set - BASICSDC12

Er zijn zes nieuwe Stamps en Dies uitgekomen ...

Liefs Odette.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je die nieuwe materiaaltjes gemaakt Odette...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige voorjaarskaart met al die vogeltjes. Maar hier is het nog flink koud.
    Ik zozu morgen graag even naar Kijkduin gaan als het minder koud is. Ik word echt een ouwe koukleum. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ticketmal is wel héél mooi !
    Zowel als basiskaart en het lintje dat er doorheen kan.
    Mooi hoor !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wuaw ik zag hem al voorbij komen vanochtend op Facebook, echt een mooie kaart!
    Wat een leuke snijmallen zijn die tickets en dan de hele groep van vogeltjes etc. Hoe krijgen ze het weer verzonnen om zoiets te maken!
    Jij hebt er een heerlijke vintage creatie mee gemaakt, super gaaf gedaan!
    Groetjes en een fijne avond
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige spulletjes om zo'n mooie kaart mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met prachtige spulletjes gemaakt Odette.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.