vrijdag 8 december 2017

Hello Winter Wonderland ...

 
Hallo allemaal,
 
 
Allemaal hartelijk dank voor jullie bezoekjes en complimenten ...
En ja hoor ik blijf toch nog kerstkaartjes maken.
Hier is mijn volgende kaartje ....
 

 
Voor de basis van dit kaartje heb ik stencil RB59 van Romantic Botanic gebruikt.
Het DP komt uit paperpad Woodland winter PPWW55.
Het plaatje en de versieringen komen uit stansbloc Woodland Winter StansblokWW53.
Verder heb ik nog de hertjes van Winter Feelings StencilWF63 gebruikt en sterretjes.
Onder de afbeelding heb ik een stukje ribbelkarton met een kantje gezet.
De gebruikte materialen :
 http://studiolight.nl/p/143/212/Studio_Light_Collections/Romantic_Botanic/EMBOSSING_DIE_ROMANTIC_BOTANIC_NR_59/STENCILRB59 http://studiolight.nl/p/143/206/Studio_Light_Collections/Woodland_Winter/Stansblok_A4_content_12_sheets_Die_Cut_Woodland_Winter_nr_53/STANSBLOKWW53 http://studiolight.nl/p/143/211/Studio_Light_Collections/Winter_Feelings/Embossing_Die_Cut_Winter_Feelings_nr_63/STENCILWF63 http://studiolight.nl/p/143/211/Studio_Light_Collections/Winter_Feelings/Embossing_Die_Cut_Winter_Feelings_nr_60/STENCILWF60
 
Ik wens iedereen nog heel veel plezier en succes met het maken van jullie kerstkaartjes ...
Liefs, Odette.

10 opmerkingen:

  1. O, deze is prachtig Odette! het papier is ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een energie. Ook deze kaart is weer prachtig. Succes.Nog 2 weken. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Odette,
    deze stans is ook mooi, ik ben erg blij met de grote SL stansen, mooi plaatje en ook weer prachtig papier..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de hondjes in de ster.
    Mijn kerstkaarten (30) zijn afgewerkt maar ik heb er ook nog zin in, ga al reserve maken voor 2018 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een geweldig mooi kerstkaartje Odette...er is zoveel moois op te zien...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ben ik dan eindelijk eens om bij te lezen op je blog.
    Gisteren zelfs nog de kleine kerstboekjes voor mijn eigen kinderen afgemaakt en de hele knutselboel vsn kerst eens opgeruimd voor zover mogelijk haha.
    Jij maakt echt de schitterendste kerstkaarten allemaal prachtig zoals deze ook weer.
    Het mooie uitklap exemplaar dat ik ontvangen heb zit vol kleine schilderijtjes en iedereen hier bewondert ze nog elke dag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.