vrijdag 17 november 2017

Sweet ...

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie bezoekjes en leuke berichtjes ... altijd fijn om te lezen ..

Tussen de kerstkaartjes door heb ik deze keer een geboortekaartje gemaakt met verschillende materialen van Studio Light ...


 
Voor de basis van het kaartje heb ik de de card shape mal van Winter Feelings gebruikt. Deze mal is super en kan je het hele jaar door gebruiken ....
Deze uitgesneden uit craft- en wit kaartkarton.
Het design papier komt uit  paperpad PPSL15. De blaadjes zijn maar 15 x 15 cm en ik heb dus de boven- en onderkant uit 2 blaadjes gesneden en in het midden een stukje ribbelkarton met een kantje aan er opgezet.
 
 
 
Het schattige prentje is van een knipvel van Romantic Pictures RP SL 06 dat ik al een tijdje heb.
Het ronde malletje met strikje (STENCILSL27) waar ook het papflesje, hartjes ed. bij zitten daar ben ik helemaal weg van ...

 

Bovenaan het kaartje heb ik een sitte strik van satijnlint en een blauw-wit kleiner strikje gezet met een bedeltje van een beertje ....
 

 
Aan de rechterkant onderaan het kaartje heb ik een blaadje STENCILRB57 met enkele bloemetjes gezet.
 

 
Hieronder ga ik foto's plaatsen van de artikelen gebruikte artikelen.
 
 
 Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF64 Studio Light Paper Pad PPSL15*  per stuk Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL27Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB57
 
 
Ik ben benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden ... ik heb het alvast met heel veel plezier gemaakt !
 
Liefs, Odette.
 
 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Nu kan je zien hoe mooi eenvoudig is. Maar alles lijkt voor ons eenvoudiger dan het is. Alles kost toch veel tijd. Maar je hebt er toch een pronkstuk bij. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Odette! Combinatie met allerlei serie's van SL werkt prima zie ik.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart. Had ook al zitten kijken hoe ik de kleine blokjes op de grote mql zou verwerken...
    Die cirkelmal is ook heel mooi!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart met veel leuke 'prulletjes'.
    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Odette! Heel erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje met een énig nostalgisch plaatje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een sweet geboortekaartje Odette.
    Heel mooi. Geniet van het weekend, groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend geboortekaartje Odette....zo een schattige details er allemaal op...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig geboorte kaartje lief dat beertje aan het strikje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Odette!
    Fijn weekend.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk eens een keer wat anders dan kerstkaartjes hoewel ik die van jou altijd prachtig vind.
    Ik ben nog niet toe aan kerst, ben nog steeds aan het freubelen met andere dingen.
    Ook geen enkel idee nog , het kerst idee moet dit jaar echt uit mijn tenen komen geloof ik haha.
    Deze Babykaart is fantastisch mooi, erg leuke stansjes gebruikt en het bedeltje vind ik ook zo schattig!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve babykaart Odette. Superleuk zoals je alles hebt gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.