vrijdag 20 oktober 2017

Congrats

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie bezoekjes en complimentjes ... ik heb ze met heel veel plezier gelezen ....

Hier ben ik dan al terug met een 2de kaartje met materialen van de lijn Romantic Botanic van Studio Light ...


Bij dit kaartje heb ik met de mal (STENCILRB58) een easelkaartje gemaakt. Tegen het teruggeplooide deel heb ik uit wit cardstock de prachtige mal (STENCILRB52) geplaatst,
waaronder ik een ovalen plaatje gezet heb van een uitdrukvel (EASYRB586).
 
 
 
Hier kan je beter zien hoe ik de mal geplooid heb. Op de onderzijde en het kleine teruggeplooide deeltje heb ik DP gezet dat ik uitgesneden heb met het kleinere formaat van de mal.
 
 
De bloemen zijn gemaakt met de stans (STENCILRB56) en de blaadjes met (STENCILRB57).
Om het kaartje te laten rechtstaan heb ik enkele pareltjes gebruikt.

Een foto van de gebruikte materialen :

Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB58 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB52 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB57 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB56 Studio Light - Stansvel Romantic Botanic - EASYRB586
 
 
Ik wens iedereen een heel gezellig weekend toe ....
 
Liefs, Odette.
 

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Odette. Wat leuk dat je in het design team zit van Studio Light.
    Je vorige kaart was ook heel mooi!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer schitterend gemaakt Odette, wat een mooie materialen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mal! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergrond stencil heb je gebruikt. Echt heel gaaf zo. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Odette,
    Wat hartstikke leuk dat je door studio Light bent gevraagd, echt iets voor jou en wens je heel veel plezier bij/met het team! je eerste twee kaarten zijn al toppers, dus het komt helemaal goed!!!Nog bedankt voor je felicitaties op mijn blog, fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die is ook mooi Odette! Het is wel jammer dat ik je niet meer zie op clubs?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt prachtig!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt wel een team dat goed past voor jouw stijl denk ik! Veel plezier met deze nieuwe taak! Alvast al een reuzemooie start gemaakt met deze twee kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Odette. En die stans is geweldig. Maar die hoef ikniet met die oude DDO te draaien. Gaat nu echt de geest geven. Maar hij is schitterend. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje odette en wat een schitterende stans heb je daarvoor gebruikt...TOP!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Odette voor je promo DT schap!!! Je hebt er al twee prachtige kaarten hiermee laten zien!!
    Veel plezier in het promo team van Studio Light.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je DT schap Odette!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt...vind het een hele mooie mal die je gebruikt hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt,
    hij is echt heel erg mooi geworden ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-samenwonen/trouwen}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, leuk voor je dat je in het DT van Studio LIght zit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.