zaterdag 25 maart 2017

Happy Birthday ...

Hallo allemaal,

Vandaag heerlijk op mijn hobbykamer bezig geweest met het raam open zodat ik de vogeltjes kon horen die hun mooiste lied aan het fluiten waren ... ja de lente is toch echt wel in aantocht denk ik ...

Hier is mijn kaartje ..


Het is een labelkaartje. Voor de basis heb ik craftkarton gebruikt met daarbovenop verschillende laagjes in DP. Het bloemetje bovenaan het labeltje heb ik gemaakt met een malletje en stempels van Joy (6004/5) uit vellum.
 
 
De stempeltjes zijn van CraftEmotions (130501/1018). De bruine vlinders heb ik uitgeknipt uit een scrapvel van Pion en bewerkt met Inca gold. Het blauwe vlindertje is van Joy (6002/27).
Verder nog plakpareltjes, kantje, bloemetjes, hartjes ....
 
 
Ik wil met dit kaartje graag mee doen aan de challenge van http://2sistersontheblog.blogspot.be/2017/03/hallo-allemaal-we-zijn-ruim-over-de.html
 
 
Ik wens iedereen een gezellig weekend toe, liefs, Odette.

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vintagekaartje. Als je het leuk vindt om met een challenge mee te doen dan kan je je kaartje bij ons kwijt op 2Sisterontheblog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig exemplaartje weer,Odette.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze labelkaart Odette.
    Hoewel ik al wel een beetje aan de freubel ben heb ik nog niet veel tijd om een blogpost te maken.
    Hobbyspullen nog niet uitgezocht maar rapporten te maken.
    Wat een mooi papier en gave vlinders heb je gemaakt!
    Erg mooi ook de vellum bloem, ik zag het filmpje daar over ook, zal ik ook eens proberen met Action stempels, mooi effect!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer echt een heel mooie labelkaart!
    Het bloemetje uit vellum is weer een leuke variatie en het stansje onderaan is ook heel mooi op de kaart.

    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi label heb je gemaakt, kan wel zien dat de vogeltjes je inspiratie gaven.
    De bloem is echt een plaatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie labelkaart Odette!
    De kaart is weer zo mooi afgewerkt...Top!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldige vintage kaart Odette! Ook zeer verrassend als de label eruit geschoven wordt! Prachtig gedaan en dat met de vogeltjes op de achtergrond, hihi
    Geniet van de prachtige zondag!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en zo romantisch Odette!!
    Wat leuk dat ik je straks weer als "maatje" mag begroeten......gezellig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat prachtig Odette ! Past helemaal bij de tijd van het jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Odette.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    groetjes Nicolette Dt 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Odette, zowel met als zonder label is alles mooi afgewerkt in vintage-stijl. Die vellum bloem is een beauty. Genieten dit..:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend prachtige vintage kaart Odette !
    Je label en plaatje zijn echt super mooi .
    Een prachtige geheel toppertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart in mooie kleuren Odette!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.