donderdag 3 november 2016

WLVC " Challenge 78 "Alles mag" met een lief vintageplaatje erop.

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan al terug want ook bij WLVC begint er vandaag een nieuwe challenge.
Dit is mijn inspiratiekaartje geworden, ik heb een geboortekaartje gemaakt ....

 
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het DP komt uit een paperbloc van Marianne Design (PB7049). Het DP met een streepje komt uit mijn restjesschuif.
Ik heb de naaimachine ook weer eens gebruikt en er langs de randjes van het DP steekjes opgestikt.
 De randjes opgeschuurd en bewerkt met Distress inkt Vintage Photo.



Tussen 2 scrapblaadjes heb ik een opening gelaten om labeltjes tussen te schuiven ...
 
 
Onderaan het kaartje heb ik sterretjes gezet met bloemetjes en pareltjes ....
 
 
 
Dit is de bloementoef  bovenaan waaronder ik een gaasje gelegd heb en een bedeltje ...
 
 
 
Het lieve plaatje ....
 
 
Op het challengeblog van WLVC zijn van de andere DT leden schitterende creaties te bewonderen, dus ga een kijkje nemen en laat je inspireren ...
 
Meedoen met deze challenge kan tot 17 november en ze wordt gesponsord door
 
http://www.creabybea.nl/
 
 
 Op het Scrap&cardsblog loopt er een challenge met polka dots (waar ik helemaal weg van ben ...) dus ga ik met dit kaartje ook mee doen aan deze challenge.
 
 
 
 
Liefs, Odette.
 
 
 





18 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje, zoveel leuke versierseltjes! je zou er blijven naar kijken!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superlief plaatje van het kindje. En dan al dat leuks, dat kinderwagentje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, Odette.Prachtige bloementoefjes en een lief plaatje.Leuk gedaan met de labeltjes aan de zijkant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief schattig PRACHTIG kaart Odette !!
    Helemaal top hoor super mooie details .
    Heb hem al zitten bewonderen op Facebook top Odette .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig....en zulke mooie spulletjes ook toegevoegd...Heerlijk om te zien. Ik denk dat er gisteren nog wel weer een paar nieuwe dingen in de tas mee naar Belgiƫ zijn gegaan...hahahah
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Odette,
    wat een prachtig kaartje ......met zoveel leuke accentjes !
    Dankjewel voor je deelname aan de polkadots challenge op het Scrap-cards blog
    liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief plaatje is dit. Maar de hele kaart is een juweeltje, zoveel moois op te zien....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei schattig Odette. Zoveel om te bekijken. Toppertje!! Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Odette. Die speldjes zijn een heel leuk detail!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och odette wat een schatje....zoooo een lief kaartje... er is zoveel moois op te zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Odette
    Je kaart is schitterend en zo lief met dit leuke plaatje en die sluitspeldjes zijn een heel mooi detail.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Odette !
    Heel mooi en alles past zo perfect bij elkaar !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart Odette, met zoveel details ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.