maandag 7 september 2015

Prettige Kerstdagen.

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan met het volgende kerstkaartje ...
Bij de https://www.facebook.com/groups/BeChallenged/ was dit het patroontje voor de maand september. Ik maakte met dit patroon een kerstkaartje ...





Voor de basis het ik wit kaartkarton gebruikt. Het scrappapier is uit een blokje van Joy.
De tekst is van Marianne Design (LR 0222). De bloemen zijn van Nellie Snellen ((SD 023), het plaatje is van Syta van Gelderen. Verder nog een strik en een brad.



Dit is het kaartje als je het open doet. Het blauwe rondje is een mal van Nellie Snellen (MFD 063) en de huisjes is een stansje die ik van een lieve vriendin gekregen heb.


                                                            Nogmaals de binnenkant van het kaartje.

Gretjes, gezellige avond, Odette.

15 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor de challenge. Je bent goed op dreef Odette!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verrassend kaartje, mooi met dat zachtblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Odette!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Odette. Leuk patroon, is weer eens iets anders.
    Je bloemen zijn mooi geworden ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Odette,
    supermooie kaart heb je gemaakt, leuk plaatje, mooi model, het malletje van Nellie is erg mooi en de afwerking met prachtige strik is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig je reaktie op mijn blog, fijn dat ik je niet verveel met lange posten haha.
    Ik zag dit kaartje natuurlijk al op fb maar hier leg je het met meer foto's nog eens goed uit.
    Mooi modelletje en je hebt er weer mooi papier voor gekozen!
    Schitterend dat witte stansje er op en de strik vind ik echt prachtig!
    Als je je aan meldt voor die facebook groep ben je dan ook verplicht steeds een kaart te maken?
    Wel grappig steeds een ander modelletje uitproberen knap dat je dat steeds doet en steeds weer anders.
    Fijne creatieve week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een challenge-groep. Als je 3 maanden niets geplaatst hebt word je verwijderd ... maar de patroontjes zijn telkens verrassend mooi ... dus ik ben verslaafd hahaha !

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Odette, wat mooi met de strik er omheen, het model is ook gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Odette! Heel mooi model en het blauw vind ik zo mooi erbij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Odette.Mooi model en een hele mooie kleurencombinatie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je weet van geen ophouden Odette wat een inspiratie heb je weer!!!
    Prachtig model kerstkaartje weer en zo mooi van kleur en die strik, wouw!!!
    x Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Odette,
    wat een prachtig kerstkaartje en heel leuk model
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Odette,
    wat een prachtig kerstkaartje en heel leuk model
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk modelletje, Odette! De kleurtjes zijn ook helemaal leuk!
    Ik moet nodig het bloggen weer gaan bijhouden, want er is zoveel leuks te zien.
    Nu nog de tijd zien te vinden om mijn blogrondjes te gaan doen ;-)
    Ik begin vanavond, eerst hier nog even verder neuzen
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.