zaterdag 28 februari 2015

Joepie de lente is in aantocht ....

Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik mee gedaan aan de sol bij Dutch Doobadoo ...  en dit is mijn creatie geworden





De basis is de Dutch Doobadoomal 470.713.510 uitgeknipt uit cardstock en scrap.
Het vogelhuisje en vogeltjes zijn cardboard van Dutch Doobadoo (472.309.005), de vlindertjes van Joy 6002/0322 en 6002/0027. Verder kant, lint, mos en bloemetjes.



 
Dit is de label die in het huisje zit ...
Het ronde malletje van Joy (6002/0379).
 
 
 
 
Op de achterkant heb ik het ophang malletje gezet van Joy (6002/0411)
zodat het aan de muur kan hangen ..
 
Hiermee kan de lente toch niet meer veraf zijn denk ik ....
 
Groetjes, een prettig weekend, Odette.
 

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vogelhuisje! Erg leuk gedaan.
    Ik hoop idd dat het snel lente wordt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gemaakt! Hang het maar lekker binnen, de echte vogeltjes zouden wel eens verkikkerd kunnen worden op dit mooie vogelhuisje ;) !
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi, de vogeltjes zouden er dol op zijn.
    Leuk dat je ook de binnenkant laat zien.
    Fijn weekend iedereen,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem al op FB voorbij komen, maar super om hier nog even alle details te zien!
    Heb ook al eens meegedaan en is toch wel erg leuk mee te doen he...alleen kun je niet elke keer alles in huis hebben hihihihi
    Je krijgt er helemaal de voorjaarskriebels van! Super!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie gaaf geworden!!! Helemaal leuk zeg en zo lekker vrolijk. Laat de lente maar komen zou ik zeggen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Odette,

    Heel mooi vogelhuisje. De afwerking is weer prachtig.
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Odette. Wat een schattig vogelhuisje.
    (PS: morgen start onze nieuwe challenge met een super gemakkelijk thema en je hebt een volle maand om mee te doen dus..... kom morgen maar eens kijken je bent van harte uitgenodigd)
    Voor morgen, wens ik je nog een fijne zondag, dikke knuffel, Veerle xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo wat een prachtig vogelhuisje heb je gemaakt Odette.
    laat inderdaad de lente maar komen, jij bent er klaar voor.
    Een prachtige creatie is het.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh Odette wat een prachtig vogelhuisje! Heel mooi gedaan :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Odette,
    wat is je vogelhuisje heel knap gemaakt
    super mooie creatie
    en ja was het maar al lente hele koude wind vandaag wel een beetje zon gekregen
    fijn weekend
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je weer mooi gemaakt Odette.
    Ja de lente kan komen!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk je vogelhuisje! Laat de lente maar beginnen.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Odette zo'n SOL volgen! En wat is het resultaat
    prachtig geworden! En wat kijken we uit naar de Lente hè!
    Fijne zondag...liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Odette,
    je vogelhuisje is weer super, ik vind de kleuren zo mooi, leuk kantje, mooie bloemetjes en erg leuk dat het op kunt hangen, weer helemaal super,
    'liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die mooi geworden Odette !!! Echt helemaal af
    Ik ga 'm ook nog in het echie maken nu ik weet wat het wordt.
    Wat leuk met het ophangmalletje, had ik nog nooit gezien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden zeg! Ik heb dit x niet meegedaan. Misschien volgende x weer eens. Ga hem nog wel een x maken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Odette,
    Wat een leuke mooi vogelhuisje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.