maandag 22 december 2014

Drieluik

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik iets anders tonen dan een kerstkaart ...
Ik heb voor mijn vriendin die vandaag jarig is een drieluik gemaakt ....


Voor de basis heb ik een drieluik uit mdf gebruikt. De voor- en achter kant heb ik bezet met scrap. Daarna de randen bewerkt met gesso en distress en de delen aan mekaar gezet met een lintje.
De twee zijstukken heb ik bewerkt met stuctuurpasta en maskmallen van Dutch Doobadoo (470.715.002 en 470.715.031).
Gebruikte materialen :
Lantaarntje MD (LR 0296) - boompje van Memory box - hartjes MB (98474) - vlindertje van Joy (6002/0322) - strikje MD (LR 0326) - mal onder het plaatje van Joy (6002/0356) - blaadjes Nellie Snellen (SD 046) - stoel en lampekap  MD (LR 0267) - de bloemenrand is een stansje dat ik ooit gekregen heb.



Groetjes en een prettige dag voor iedereen, Odette.

16 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Odette!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Odette....prachtig gedecoreerd en wat zijn er veel leuke dingen te zien, ik vind het prachtig!!! Je vriendin boft maar met jou! Gefeliciteerd met je vriendin hoor!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit is gaafff zeg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zouden evengoed 3 aparte kaartjes kunnen zijn, wat een luxe om ze tesamen te mogen ontvangen.
    Héél mooi hoor!
    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Odette
    Prachtige drieluik ,er is veel moois op te zien, Ze bof maar dat ze zo iets krijgt.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt,Odette. Erg mooi drieluik. Die vriendin
    boft maar.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Odette,
    wat heb je een geweldige creatie gemaakt voor je vriendin,
    super, zoveel mooie details, mijn complimenten !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi!
    Wat heb je er weer wat leuks en origineels van gemaakt zeg!
    Daar kun je wel mee binnen komen met zo'n prachtige creatie!
    Heel gaaf gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag Odette,
    je bent niet te kloppen hé want dit is weer eens een wondermooie drieluikcreatie.Je verdient een medaille.
    Groetjes van i-Jerry,Hilde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt, Odette. Heel veel leuke details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Odette, wat een pronkstuk, je vriendin zal het waarderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk dat dit lang zal staan pronken bij je vriendin, zo'n supermooie creatie!
    PS ben ook volger geworden van je.
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Odette,
    wauww prachtig is je drieluikje
    zoveel mooi's is erop verwerkt daar zal je vriendin heel tevreden mee zijn
    fijne kerst
    geniet van de mooie momenten
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Odette
    Eindelijk even tijd om op je blog langs te komen en ik val gelijk met mijn neus in de boter, wat is dit een prachtig drieluik voor je vriendin. Ik heb lekker even rondgekeken en zie prachtige creaties.....genieten is dat.
    Hele fijne feestdagen en een mooi creatief 2015.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.