donderdag 13 februari 2014

Toch nog een kerstkaartje



                                   Ik ben aangesloten bij de Kerstkaartenclub dus ... ga ik proberen
                                   iedere maand 2 kerstkaartjes te maken ...
                                   Dessinpapier : Pretty papers bloc Wintertime
                                   Nellie's multiframe - de bloem heb ik gemaakt met een Crealies mal
                                   De stempels ingekleurd met spectrum noir.
                                   Wat vinden jullie hier van ?

2 opmerkingen:

  1. amai Odette zo mooi kaartje en zo mooi ingekleurd met de copic markers ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lees juist tis met de spectrum noir gedaan die heb ik ook maar lukt mij zoals ook met de copic markers niet om mooi in te kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.